Jabberwocky: 童話 font-color:#CCFFCC

Friday, March 18, 2005

童話

童話曲︰光良 詞︰光良 忘了有多久 再沒聽到你 對我說你最愛的故事 我想了很久 我開始慌了 是不是我又做錯了甚麼 *你哭著對我說 童話裡都是騙人的 我不可能是你的王子 也許你不會懂 從你說愛我以後 我的天空星星都亮了 #我願變成童話裡 你愛的那個天使 張開雙手 變成翅膀守護你 你要相信 相信我們會像童話故事裡 幸福和快樂是結局 重唱 *,#,#,# 一起寫我們的結局

nah..for the uninitiated , this is the lyrics to michael wongs " tong hua"
the post on that days event is yet to be finished... i so promise i will finish it soon..lol
after tons of assignments

1 Comments:

Blogger meme said...

LONG ZAI>>> faster complete d lyrics la...
really lam man d song.. bt not as nice as Jay Chou n Jeff Chang loh ...

bt the song is nice.. jz nice...
hehehehe...

7:18 AM  

Post a Comment

<< Home